Kakun kannattaa olla jääkaapissa muutama tunti ennen tarjoilua, jotta kuva ennättää kostua.
Pohjana käytin tällä kertaa levykakkupohjaa eli paistoin kaksi suklaakääretorttua, jotka kostutin appelsiinimehulla. Kostuketta kannattaa varata reippaasti, jotta kakku ei jää liian kuivaksi.
Täytteenä Pullahiiren appelsiinituorejuusto-valkosuklaatäyte.
Reunat on pursotettu Flora vispillä, numerot marsipaania.