torstai 13. elokuuta 2020

Kokemus Ihana Sinä-kauneusboxista ja kesän SuperBoxi

Leivonnan lomassa tilailen välillä kauneusboxeja netistä, sillä vanheneva minäni on yllättäen kiinnostunut kovasti kaikenlaisista rasvoista ja seerumeista. Ehdin tilata kotimaista Bette boxia noin puoli vuotta, kunnes se yhdistyi Goodieboxin kanssa. Goodieboxin sisältö ei minua valtavasti kiinnostanut (parin saamani boxin sisältö meni suoraan kierrätykseen), joten jätin tilauksen tauolle. Kuinka ollakaan, keväällä iski kuitenkin kauneusboxityhjyys ja löysin netistä kotimaisen ja kohtuuhintaisen, Ihana Sinä-boxin. 

Kannatan suomalaisia yrityksiä mielelläni, joten siksikin tämä tuntui koronakeväänä oikein hyvälle idealle. Siispä yhden kuukauden tilaus menemään ja toukokuun alkupäivinä sähköpostiin kilahti ilmoitus vastaanotetusta tilauksesta. Ihanaa! 

Toukokuussa en vielä boksia saanut, joten ajattelin tilaukseni ehtineen vasta kesäkuun boxiin. No, kesäkuu alkoi olla ohi, eikä boxia kuulunut, joten laitoin asiakaspalveluun kysymyksen asiasta. Kahden viikon päästä sain ystävällisen vastauksen, että toukokuun pakettini oli palautunut heille takaisin. Haluaisinko ehkä, että se lähetetään minulle uudelleen? No, totta hitossa halusin. Niinpä toukokuun paketti luvattiin lähettää minulle takaisin jo samalla viikolla. Asia siis siltä osin kunnossa, vaikka ihmettelinkin, etten missään vaiheessa ollut saanut ilmoitusta saapuneesta paketista, en sähköpostiin enkä tekstiviestinä. Tämän myös kerroin asiakaspalveluun. 

Uusi odotus kesti kuukauden verran, kunnes heinäkuun lopussa meni hermot ja lähestyin asiakaspalvelua uudelleen. Onkohan mitään kauneusboxia olemassakaan? Tasan viikon päästä tästä puhelimeen tuli ilmoitus noudettavasta paketista. 

Yhteenvetona kauneusboxin matka luokseni kesti siis kolme kuukautta ja vaati tarmokasta omaa aktiivisuutta. Sitä, miksi en alkuperäisestä toukokuun boxista saanut koskaan noutoilmoitusta, ei kommentoitu mitenkään. Oliko ongelma yrityksessä vai postissa, jää arvoitukseksi. Ihana Sinän asiakaspalvelusta olen lukenut negatiivisia kommentteja eri blogeista, minulle palvelu oli ystävällistä mutta toki hermostuttavan hidasta. Pisteet kuitenkin siitä, että toukokuun boxin sijasta he lopulta lähettivät minulle kesän SuperBoxin, jota myydään 49 euron hintaan.

Tässä vielä saamani SuperBoxin esittely:





Boxin kannen auettua, ensimmäisenä vastassa oli monen monta pikkurasiaa Maybeautyn tuotteita. The Incredible face mask 5kpl + sivellin naamion levittämiseen (25e), The Incredible Pore mask 5 kpl (25e) ja The Incredible Face gel 5kpl (25e). En ole mikään kauneusboxi konkari, joten tämä merkki on minulle uusi. Oikein kivalle vaikuttaa ja ainakin näitä on riittävästi! Sivellin on hyvä idea mukaan. 



Seuraavaksi poimin laatikosta e.l.f. - merkin ripsivärin (5,90e) ja huulikuorinnan (5,90e). Ostin juuri uuden ripsarin, mutta huulikuorinta on tarpeen rohtuneille kesähuulilleni, joten tuli kyllä oikeaan osoitteeseen! Kumpikin tuote pääsee käyttöön.



Boxista löytyi myös monta Dermosilin tuotetta. Shower cream (7,20e), Facial & body cream (4,50e), Cleansil mousse-puhdistusvaahto (7,20e) ja Shower gel puolukka 3 kpl (9e). Dermosil on tuttu ja hyväksi koettu merkki, kesällä sieltä juuri tilasin ystäväni kanssa. Onneksi ei omaan tilaukseen sattunut juuri näitä tuotteita. 



Vielä nousi boxista Organic Shopin Ginger and cherry Cleansing kasvokuorinta (3,90e). Minulle uusi merkki mutta jälleen kasvojen puhdistusta!



Ja lopuksi pohjalla oli Biesin Strawberry hibiscus body mist (9,90e). Vartalosuihkeet eivät tähän asti ole olleet minun juttuni, mutta tätä kokeilin heti ja tuoksu on kyllä kiva. En voi töissä käyttää hajuvettä, joten ehkä suihkautan tätä aamuisin iholleni. 

Boxissa oli monta täysikokoista tuotetta ja tuotteet olivat kivoja. Ainakin kasvoni ovat tästä eteenpäin todella puhtaat, sillä peräti viisi tuotetta oli suunnattu kasvojen puhdistukseen. Ja shower creamiakin tuli kahta erilaista. Ehkä hieman enemmän vaihtelua tuotteisiin olisi paikallaan?

Tilaanko Ihana Sinä-boxin uudelleen? Ehkä joskus, mutta nyt on aika käyttää kaikki nämä monet puhdistustuotteet ja antaa muutenkin ajan hieman haalistaa muistoja. Toivon Ihana Sinä-yritykselle kaikkea hyvää, toivottavasti he jaksavat kehittää toimintaansa, sillä mielelläni kannatan suomalaisia yrityksiä jatkossakin.

 

3 kommenttia:

  1. Minäkin olen harkinnut tätä Ihanaa, mutta nuo toimitusongelmat pisti kyllä miettimään. Niitä tuntuu olevan aika monella yrityksellä. Heinäkuun Glossyboxini jäi seurannan mukaan Tampereelle. Rahojen palautusta odottelen edelleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, minä sentään sain odotuksen jälkeen omani. Tuossa boxissa ihmetytti hieman myös samankaltaisten tuotteiden suuri määrä, ei tarvii ostaa puhdistustuotteita pitkään aikaan!

      Poista
  2. Mä tilasin lokakuun 2021 paketin. Sain sen marraskuun puolivälissä ja paketissa ei ollut mitään paperia joka esittelisi tuotteet niim kuim bettessä aikoinasn oli. Tuotteet ihan ok, osa menee kiertoon. Piti googlailla monesta tuotteesta et mikä on. Ehkä firma on lopettamassa ku nettisivuei toimi

    VastaaPoista